Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Dodzwonić się na Infolinię graniczy z cudem! Obsługa, owszem, jest miła, ale mam wrażenie, że mało kompetentna. W oddziale na Powstańców Śląskich jest WIECZNA kolejka. Pani, która udzielała mi informacji na temat różnego rodzaju kont w ich banku nie potrafiła przekazać informacji w sposób prosty, zrozumiały. Skakała z tematu na temat, aż się pogubiłam. Nie posiadają konta walutowego! Pewnego dnia na infolinii tak mnie wkurzyli, że powiedziałam, że chcę wyjąć z konta pieniądze i zamknąć. Pani powiedziała, że z tak znaczną sumą mogę to zrobić dopiero za trzy dni, ale zgodziłam się, bo miałam ich dosyć. Po odbiór pieniędzy poszłam ze znajomym, bałam się, że może któryś z pracowników jest mało kompetentną osobą i może jak wyjdę z banku to zostanę okradziona przez kogoś, kto został poinformowany o tym, że podejmuje w gotówce tak dużą sumę. Przy przekazaniu pieniędzy zachowali się należycie. Zaprowadzono mnie do pokoju dla VIP-ów, tam przeliczyliśmy pieniądze trzy razy i dostałam je zapakowane w zwykłą szara kopertę. Była to kwota ponad 200.000 zł! No i najważniejsze: jeszcze jakieś pół roku po zamknięciu konta dostawałam wyciągi, jakieś obciążenia rachunku. Niby podpisywałam coś, że rezygnuje z ich usług, ale do tej pory dostaję jakieś propozycje wzięcia kredytu itd.