Opinia użytkownika: Monika_24
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W ramach pracy często odwiedzam oddział Multibanku w celu wypłaty euro, na potrzeby delegacji pracowników firmy. Od ponad pół roku te cotygodniowe wizyty to główny powód mojej złej opinii na temat Multibanku i zastanawiania się nad zmianą banku. Placówkę odwiedzam zaraz po otwarciu ok. 9:00 rano. Prawie zawsze jest kilka osób chcących coś załatwić. Niestety, w banku jest tylko jedna kasa (jedyna placówka w całym Krakowie gdzie wypłacane jest euro) i w kasie rano pracuje tylko jedna osoba. Nawet jak jestem trzecią osobą w kolejce, zdarza się, że czekam do 30 minut, gdyż w kasie nie tylko dokonywane są wpłaty i wypłaty, ale także składane dokumenty o wydanie kart itp. Kasjerzy nie mają dostępu do euro. Żeby je wypłacić, dzwonią po koleżanki z innego działu, żeby otworzyły sejf. Czas miedzy telefonem a przyjściem osoby mogącej wyjąc walutę z sejfu powoduje, że klient czeka jeszcze dłużej. Czasem się zdarza, ze osoba "z kluczykiem" ma spotkanie, z którego nie może natychmiast wyjść. Nie mówiąc już o samych wypłatach euro, gdzie suma dziennej wypłaty ograniczona jest do 500 euro. Większe wypłaty są możliwe tylko po wcześniejszym (dwa dni wcześniej!) zgłoszeniu do banku. Czasem się zdarza, ze decyzja o wyjeździe pracownika podejmowana jest z dnia na dzień i wtedy wydanie mu zaliczki większej niż 500 euro jest niemożliwe i pracownik musi zakładać np. za hotel. Ostatnia wizyta w celu wypłaty euro, mimo że awizowana trzy dni wcześniej, trwała 50 minut. Pozostałe usługi banku nie sprawiają większych problemów. Jednak nie wyróżniają tego konkretnego banku spośród innych.