Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Można powiedzie, że jestem zadowolona z obsługi w tym banku w 100%. Wszystkie informacje oraz operacje na swoim koncie mogę wykonać przez Internet lub telefonicznie. Aby zalogować sie telefonicznie podaję nr karty lub nr klienta oraz 3 z 6 wybranych przez automat cyfr z mojego hasła do dostępu usług przez telefon. Aby zalogować się przez Internet podaje nr karty lub klienta oraz hasło, które sama sobie ustaliłam. Aby wykonać operacje na swoim koncie np. przelew, klikam na stronie w odpowiednie miejsce i za kilka sekund dostaję SMS z hasłem jednorazowym na swój prywatny telefon komórkowy. Myślę, że jest to świetna metoda i bardzo bezpieczna. Obsługa linii telefonicznej jest bardzo szybka i zawsze pomocna. Niejednokrotnie zdarzyło mi się wpisać błędnie swoje hasło, dzwoniłam wtedy na całodobową infolinię i dosłownie w kilka minut, po odpowiedniej identyfikacji mojej osoby, konto zostało odblokowane. Karty bankomatowe przychodzą pocztą ze sporym wyprzedzeniem, więc nie ma sytuacji, że zostaję na jakiś czas bez dostępu do swoich pieniędzy. Posiadają również konto walutowe, co w moim przypadku buło dużym plusem. Ubiegałam się również o kredyt w koncie, dostałam go bez żadnego problemu. Sprawa została załatwiona przez telefon z konsultantem, który umówił mnie z przedstawicielem banku w dogodnym dla mnie terminie i oddziale, który najbardziej mi pasował pod względem położenia. Byłam umówiona na konkretną godzinę, więc stanie w kolejce nie wchodzi w grę. Załatwienie formalności w banku przebiegło bardzo szybko i w doskonałej atmosferze.