Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: W dniu wczorajszym byłam zmuszona odwiedzić placówkę banku PKO s.a., ponieważ korzystając z bankomatu zostały pobrane pieniądze z mojego konta, jednakże nie mogłam ich pobrać z urządzenia. Trochę oburzona tym faktem weszłam do placówki, gdzie mało przyjemna pani poprosiła mnie, abym zaczekała (trwało to ok. 15 minut). Pracownica banku następnie oświadczyła, iż pieniądze, owszem, zostały "pobrane" z mojego konta i muszę złożyć reklamację... Wyciągnęła stos papierów, które wypełniała kolejny kwadrans. Pech chciał, że gdy już kończyła to robić pomyliła się i znów zaczęła wszystko od początku. Byłam już spóźniona do pracy, jednak nie dałam się ponieść emocjom. Po spędzonej godzinie w banku wreszcie udało mi się zareklamować wadliwy bankomat, który de facto jest nieczynny średnio trzy razy w tygodniu, a że nie ma w pobliżu innego bankomatu, z którego mogłabym korzystać bez prowizji, jestem zmuszona znosić wybryki urządzenia i osób sprawujących nad nim kontrolę. Po tej wizycie postanowiłam zrezygnować z usług tegoż banku, gdyż nie tylko posiada marną ofertę dla swoich klientów, to jeszcze ma fatalną obsługę. Nie wspomnę już o odzieży pracowników - każdy jest ubrany jak mu się podoba, być może nie jest to zbyt istotne, bo przecież liczy się głownie jakość usług, ale pracownik to przecież wizytówka firmy.