Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Od wejścia do sklepu, nieustannie towarzyszy każdemu klientowi zbyt oczywisty kontakt wzrokowy ochroniarza, co powoduje brak poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego jak i swobody w dokonywaniu zakupów. Obsługa fachowa i z profesjonalnym podejściem do klienta jak i potencjalnego kupującego. Nie jest nachalna i dosyć taktowna. Nie śledzi ani nie krąży za na wpół zdecydowanym konsumentem, próbując wcisnąć kolejną niechcianą rzecz. W sklepie panuje porządek i ład. Pracownicy sprawiają wrażenie dobrze poinformowanych i znających się na swojej pracy. W przypadku braku informacji, przepraszają prosząc o chwilę cierpliwości, celem wywiedzenia się w temacie, na który toczy się rozmowa klienta ze sprzedawcą. Stanowisko kasowania - czyste i schludne. Obsługa sprawna, płynna i rzeczowa. W przypadku problemów np.z kartą płatniczą - taktowna i dyskretna. Ocena ogólna w skali od 1-10 (gdzie 10 to b. dobra) wynosi: 9. Zdając sobie sprawę z licznych strat z powodu kradzieży towaru, ochrona sklepu jest niezbędna. Jednak wymaga korekty sposób monitorowania, gdyż jak się człowiek zorientuje, że jest obserwowany w dosyć nachalny sposób, natychmiast chce wyjść ze sklepu.