Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Poszedłem do banku ze swoją dziewczyną, która miała konto studenckie i parę dni temu skończyła 26 lat. Na 2 dni przed tą datą zaczęła mieć problemy ze swoja kartą bankomatową tj. przy płatnościach kartą miała odrzucane wszystkie transakcje a w dniu następnym nie mogła nawet podjąć gotówki w bankomacie. Do tego wszystkiego został jej zablokowany dostęp do konta przez internet. W związku z powyższa sytuacją postanowiliśmy udać się do banku. Tam pani, po sprawdzeniu stwierdziła, że z kartą jest wszystko w porządku. Na pytanie odnośnie tego, jak bank nie informując pozbawia klienta dostępu do swoich pieniędzy pani stwierdziła: przecież nic się nie stało a właściciel konta powinien już otrzymać propozycję odnośnie dalszej współpracy listownie. Tylko, że żadnego listu nie otrzymał. Na nasze argumentacje, że jest to główna przyczyna do zamknięcia konta pani dalej próbowała nas od tej decyzji odwieść, jednak nie potrafiła przedstawić żadnych konkretnych argumentów. Poza tym nie potrafiła podstawowych rzeczy wyjaśnić, dlaczego doszło do takiej sytuacji.