Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Korzystam z bankowości internetowej i w dniu wczorajszym błędnie wpisane zostało hasło. System się zawiesił. Skontaktowałam się telefonicznie z moim oddziałem banku w Grajewie, w celu odblokowania konta. Pracownicy banku mają jednakowy sposób komunikacji z klientem co sprawia, że wszelkie problemy są załatwiane szybko i profesjonalnie. I tak było tym razem. Po przedstawieniu problemu poinstruowali mnie co zrobić, by odblokować system oraz jak postępować i gdzie się kontaktować gdyby problem się jeszcze pojawiał. Rozmowa była rzeczowa - zajęła ok. 5 minut i przyniosła oczekiwany przeze mnie efekt. Zauważyłam, że pracownik obsługi klienta posługiwał się schematem w rozmowie ze mną, ale nie dało się odczuć sztuczności, która często w takich sytuacjach się pojawia. Jestem bardzo zadowolona z kontaktu z tym pracownikiem.