Opinia użytkownika: Monika_187
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Udałam się do banku w celu przedłużenia lokaty, której termin upływał za 2 dni. W związku z tym, że byłam w okolicy chciałam to załatwić wcześniej. Proszę pana z obsługi o pomoc, a on, że niestety, ale takie dyspozycje, dotyczące przedłużenia lokaty oraz wypłaty odsetek na konto, dokonuje się w placówce banku osobiście, w dniu po zamknięciu lokaty. Już byłam wściekła, że za dwa dni będę specjalnie musiała jechać do centrum. Kiedy zapytałam się, czy istnieje jednak możliwość zgłoszenia takiej dyspozycji na stałe, czyli: lokata się odnawia, a odsetki idą na wskazane konto - pan na to: ależ oczywiście. Odparłam mu na to, czy to ja mam wskazywać rozwiązania dla klienta, czy on powinien o tym mnie informować? Był zmieszany i przeprosił. Zgłosiłam dyspozycję i załatwiłam sprawę, jednak ten pan powinien troszkę podszkolić się z przepisów.