Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adrian_6

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: Siedziba banku bardzo łatwa do znalezienia. Wnętrze przestronne, jasne i miłe. Czynne były 4 stanowiska (łącznie z kasą). W banku przebywał tylko 1 klient. Temperatura była chyba trochę zbyt wysoka. Rozmowa dotyczyła kredytu samochodowego, przeprowadzona była z pracownikiem banku - Krzysztofem Skrzyńskim. Na wstępie pracownik w kilku pytaniach sprecyzował, co jest celem mojej wizyty. Po wstępnej rozmowie pracownik zaczyna wprowadzać wszystkie dane osobowe do systemu, pomimo tego, że chciałem się tylko zorientować w wysokości kredytu. W międzyczasie pyta czy chciałbym się napić kawy. Wpisywanie danych trwa kilka minut, kolejnych kilka minut trwa oczekiwanie na potwierdzenie systemu. W końcu po kilkunastu minutach pracownik prosi o konsultacje swojego kolegę. Po wymianie kilku zdań dowiaduję się wreszcie szczegółów dotyczących kredytu. Jednak na moją prośbę o wydruk podstawowych danych pada odpowiedź, że z tego programu, niestety, nie da się takich rzeczy wydrukować. Pracownik spisuje wszystkie interesujące mnie rzeczy odręcznie na karteczce.