Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wizytę w sklepie obuwniczym Deichmann rozpocząłem ze swoją dziewczyną ok. godziny 16:30. W sklepie było bardzo dużo ludzi, było wręcz tłoczno. Po sklepie chodziły pracownice, rozkładały towar oraz dbały o czystość sklepu. Zaczęliśmy oglądać kilka rodzajów butów, rozglądaliśmy się i szukaliśmy czegoś na moją nogę - rozmiar 41. Było bardzo dużo butów o różnej numeracji. Po chwili pani, która rozkładała towar (miała dużo pracy) zauważyła, że się rozglądam, zapytała czy może mi w czymś doradzić. Zaskoczony pozytywnie odparłem twierdząco. Chciałem konkretny model butów, który nie był wyłożony w mojej numeracji. Pani bez grymasu na twarzy sprawdziła, czy znajdują się w magazynie - niestety, nie było ich, ale poleciła mi w promocyjnej cenie inne, podobne (właśnie robiła przeceny). Podziękowałem za udzieloną pomoc i doradztwo. Mimo iż nie dokonałem zakupu wybranych przeze mnie butów i tak wyszedłem ze sklepu bardzo zadowolony, właśnie ze względu na obsługę. Moja partnerka także. Wizyta w tak dużym, pełnym klientów sklepie przy bardzo dobrym doradztwie i zainteresowaniu personelu sprawia, że klient czuje się dowartościowany, zauważony. W sklepie spędziliśmy ok. 30 minut.