Opinia użytkownika: Jakub_35
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Wszedłem do siedziby MultiBanku około godziny 16.10. Bardzo sympatyczna pani na recepcji spytała w czym może pomóc. Powiedziałem, że jestem zainteresowany kartą kredytową. Recepcjonistka sprawdziła, czy doradca klienta jest wolny - niestety, nie był. Zaproponowała kawę i powiedziała, że mogę skorzystać ze stanowisk komputerowych, na których mogę przeglądać stronę MultiBanku. Po kilku minutach doradca, który skończył spotkanie z klientem podszedł, przedstawił się i zaprosił mnie do stanowiska. Wyglądał schludnie i zachowywał się bardzo kulturalnie. Podczas gdy informował mnie o ofercie zadzwonił mu telefon - odebrał go i rozmawiał przez kilka chwil. Zachęcał mnie do złożenia wniosku, ale podziękowałem, ponieważ chciałem się tylko zorientować w ofercie i zastanowić. Przekazał mi ulotki reklamowe, podziękował za spotkanie i zaproponował, że zadzwoni do mnie jak się zastanowię - nie skorzystałem z tej propozycji mówiąc, że jeśli będę zainteresowany to przyjdę do banku. Pożegnał się grzecznie podając mi rękę, po czym wyszedłem.