Opinia użytkownika: Magdalena_256
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Razem z córką udałam się do oddziału bankowego, aby założyć jej konto osobiste. Na wejściu od razu byłam zdezorientowana, ponieważ punkt informacyjny nie był wyeksponowany, a umeblowanie nie wskazywało jasno, gdzie się znajduje. Gdy trafiłam w końcu do doradcy klienta, obsłużona byłam profesjonalnie. Pani udzielająca informacji, pomimo krótkiego stażu pracy, posiadała dużą wiedzę merytoryczną. Doradczyni wysłuchała jakie mamy oczekiwania i dobrała nam najlepszy produkt do naszych potrzeb. Gdy byłyśmy zdecydowane poproszono nas o cierpliwość i wskazano miejsce, gdzie mogłyśmy poczekać na osobę upoważnioną do podpisania umowy. Pomimo wygodnej kanapy czas oczekiwania był zbyt długi, ponieważ pani upoważniona była zajęta. Gdy się pojawiała podpisanie umowy odbyło się w miłej i serdecznej atmosferze.