Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Bank się sprawdza, póki nie trzeba niczego załatwić w okienku. Gdy decydowałem się ustanowić współwłasność konta informowano mnie, że zawsze będę mógł wrócić do konta indywidualnego. Informację potwierdził jeszcze dwukrotnie ten sam pracownik banku. Pokazał mi nawet wewnętrzną korespondencję banku, z której wynikało, że zdjęcie współwłasności będzie rozpatrywane indywidualnie. Ostatecznie współwłasności nie da się zdjąć. Słyszałem też ostatnio, jak pracownica wprowadzała klienta w błąd informując, że jest to stan odwracalny. Tym razem chciałem jednak zrezygnować z karty kredytowej. Podstawowe pytanie, czy zmieściłem się w trzydziestodniowym okresie wypowiedzenia i uniknę naliczenia 70 złotych opłaty za następny rok. W odpowiedzi usłyszałem: Na pewno, nie jestem pewna, na 98%. Wszystko od tej samej osoby. Do tego - seniora. Żadnej jednak wiążącej odpowiedź. Bank nie uznaje bowiem reklamacji, będących skutkiem błędnych informacji udzielonych przez swoich pracowników. Oddałem kartę kredytową. Karta została zniszczona, nie dostałem jednak potwierdzenia, że kartę zwróciłem. Na moją prośbę, powiedziano, że bank zaświadczeń nie wydaje. Nie szwankuje za to infolinia. Zawsze szybko i fachowo.