Opinia użytkownika: Michał_143
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jako jeden z niewielu banków, mBank oferuje stałe zlecenie zasilenia konta telefonicznego. Po wypełnieniu takiego wniosku nie bardzo rozumiałem, dlaczego status rozpatrzenia po 2 dniach widnieje jako nie rozpatrzony i nie byłem pewny, czy taki przelew się zrealizuje. Po pierwszym telefonie, pomijając czas oczekiwania na połączenie, odebrała telefon pani o sympatycznym głosie i nawet przez pewien czas sprawiała wrażenie osoby kompetentnej. Na pytania czy taka transakcja się zrealizuje, jeśli tak to kiedy i w jaki sposób mogę to wyłączyć niestety, nie umiała odpowiedzieć. Poprosiła o chwilę cierpliwości informując mnie, iż idzie szukać mojego wniosku. 10 minut później uzyskałem informacje, że przelew taki nie zostanie zrealizowany, oraz że zostanie anulowany w ciągu 2 dni roboczych. Znając już z opowieści obsługę m-linii postanowiłem zadzwonić jeszcze raz. Po drugim telefonie było już znacznie gorzej. Pani, prosząc mnie o chwile cierpliwości, zostawiła mnie na linii 15 minut. Jak już usłyszałem upragniony głos w słuchawce otrzymałem informacje, iż musiała odejść od komputera. Niestety, nie informując mnie o tym. Ponownie otrzymałem informację, iż przelew się nie zrealizuje ale tym razem dowiedziałem się, że nie muszę czekać na anulowanie wniosku, tak ma być i mam się nie martwić. Jakież było moje zdziwienie gdy w poniedziałek rano przelew się zrealizował! Kolejny telefon do mBanku i miła niespodzianka - odebrała kompetentna osoba, która pokierowała mnie krok po kroku jak anulować wniosek, ponieważ mogę zrobić to tylko ja, logując się na rachunku bankowym. Nie zapomniałem oczywiście złożyć reklamacji na wprowadzenie w błąd oraz zwrot kwoty na rachunek bankowy. Reklamacja została uznana a odpowiedź uzyskałem drogą mailową w ciągu 6 dni roboczych.