Opinia użytkownika: Krzysztof_136
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Przez przypadek zablokowałem swoje konto internetowe do dokonywania przelewów. Niestety, była to godzina bardzo późna, ok. 22:00, a ja potrzebowałem wykonać przelew. Zadzwoniłem pod numer obsługi klienta. Okazało się, że i o tej porze ktoś pełni dyżur. Konsultantka była bardzo miła, mówiła życzliwym tonem. Przedstawiła się i podała nazwę banku. Szybko zweryfikowała moje dane, nie robiąc przy tym żadnych problemów. Jednocześnie zachowując wszystkie procedury w takich przypadkach. Po chwili mogłem wykonać swoje przelewy. Konsultantka poinformowała mnie także, co było powodem zawieszenia mojego konta. Zostałem odpowiednio pożegnany ("dobranoc, do usłyszenia"). Wystawiłem najwyższą ocenę, gdyż podczas rozmowy telefonicznej niczego mi nie zabrakło.