Opinia użytkownika: Renata_52
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Poszłam do Banku Millennium by dowiedzieć się jak założyć konto oszczędnościowo-rozliczeniowe dla osoby fizycznej i jakie to będzie niosło dla mnie korzyści (jestem już klientem tego banku, mam tu konto firmowe). Nie było kolejki. Przy 2 okienkach stali inni klienci, obsługiwani przez pracowników banku. Podeszłam do trzeciego, wolnego. Pani bardzo miło mnie powitała. Wysłuchała mnie uważnie, następnie udzieliła mi kompetentnej i wyczerpującej odpowiedzi. Kiedy zadałam niestandardowe pytanie (chciałam się dowiedzieć jak wyglądają kwestie wszelkich wpłat pomiędzy moimi kontami) pani nie była w jednym punkcie pewna swej odpowiedzi. Przeprosiła, zadzwoniła do kierowniczki działu i poprosiła ją o pomoc. Pani kierownik pojawiła się bardzo szybko koło nas i wsparła pracownika. Wszystko odbyło się bardzo sprawnie, w bardzo miłej atmosferze.