Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Jestem klientem banku BGŻ. Posiadam konto osobiste i kredyt hipoteczny od prawie 2 lat. Chcąc przenieść kredyt do innego banku potrzebowałem zaświadczenie z BGŻ o stanie zadłużenia. Ku mojemu zdziwieniu zaświadczenie takie kosztuje 200 zł i wydawane jest w ciągu kilku dni. Otrzymałem potrzebne zaświadczenie ale z błędami. Nie dość, że bank skasował za to 200 zł, to jeszcze zrobił błędy. Bardzo zdziwieni byli, że chciałem nowe, poprawione zaświadczenie. Dodatkowo obsługa banku jest fatalna, pomijając fakt, że rzadko kiedy ktokolwiek odbiera w ogóle telefon, to klient, który przychodzi osobiście czeka na obsługę, podczas gdy konsultant nie ma klienta, po prostu siedzi i coś klika sobie przy komputerze.