Opinia użytkownika: blackk_rainbow
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W poniedziałek 15.09 wybrałam się do sklepu Deichmann w celu kupienia bucików dla swojej chrześnicy. Z racji tego, że szukałyśmy małych zimowych, dziewczęcych bucików zachęciła nas reklama w tym sklepie, z linii Elefanten. Sklep jest duży, ale albo miałyśmy pecha albo po prostu dziecięcych bucików jest tam niewiele. Miła pani (niestety, nie miała identyfikatora z imieniem), blondynka średniego wzrostu, od razu zapytała czy potrzebujemy pomocy. Wybrałam różowe wysokie botki. Niestety, tutaj zaczęły się problemy. Trudności ze znalezieniem drugiego bucika, odpowiedniego rozmiaru i przeszukiwanie sterty kartonów to normalka w Deichmann. Buty stoją na kartonach z innymi rodzajami butów w środku. Jak widać ta "zasada" tyczy się również wąskiej gamy bucików dziecięcych, szkoda. Po 20 minutach poszukiwań dałyśmy za wygraną i poprosiłam obsługę o pomoc. Z równie marnym rezultatem. Po 30 minutach udało nam się znaleźć 2 pasujące buciki i udałyśmy się do kasy. Tutaj obsługa poszła zdecydowanie lepiej i sprawniej. Niestety, dla dziecka 18-sto miesięcznego czekanie i szukanie bucików jest nużące i męczące.