Opinia użytkownika: Monika_60
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Zgłosiłam się dzisiaj do Vobisu z zepsutym routerem (kolejna naprawa). Pani Ksel była grzeczna, obejrzała urządzenie, opis uszkodzenia, który przygotował mój mąż i powiedziała, że przyjmie zgłoszenie. Zapytałam, czy można wnosić o zmianę urządzenia na nowe lub zwrot pieniędzy (5 naprawa w ciągu roku). Na to pani wpadła w panikę, popytała kolegów i w końcu stwierdziła, że tak, muszę napisać pismo z taką prośbą. Poprosiłam o papier, a na to pani, że nie mogą mi dać papieru i długopisu też nie, mam iść obok do salonu Orange i poprosić ich o papier. Zapytałam, dlaczego, przecież może być kartka z ksero, wtedy pan sprzedawca, głośno i nieuprzejmie: polityka firmy jest taka, że kartek i długopisów nie dajemy, proszę iść do Orange! Napisałam więc pismo na tej kartce, którą miałam z opisem uszkodzenia, pani skserowała mi ją na potwierdzenie przyjęcia reklamacji. Dała wydruk przyjęcia reklamacji i tak skończyła się wizyta. Pani Ksel była miła, ale sama forma nie do przyjęcia.