Opinia użytkownika: Monika_60
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Wizyta w Media-Markt, punkt obsługi klienta. Zgłosiłam się z popsutym padem do xboxa 360. Podeszłam do lady, powiedziałam głośno "dzień dobry" i tak sobie stałam dobre 3-4 minuty, ponieważ pan, który obsługiwał stoisko robił coś na laptopie. Nie odezwał się słowem, np: chwileczkę, zaraz podejdę itp., po prostu udawał, że mnie nie widzi. Po tym czasie podszedł, spojrzał na rachunek, rzucił: na to jest gwarancja tylko przez rok. Kiedy próbowałam się czegoś więcej dowiedzieć, zbył mnie i zaczął rozmawiać z drugim klientem, który akurat podszedł (okazało się, że to jego laptop). Kiedy próbowałam jeszcze o coś zapytać, stwierdził, że "gwarancja obejmuje tylko główne urządzenie", odwrócił się i zajął panem od komputera. Ja zostałam sobie przy ladzie.