Opinia użytkownika: Patryk_9
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Moja wizyta w banku łączyła się z chęcią założenia karty do płatności w internecie. Na szczęście o tej porze w banku zazwyczaj nie ma długiej kolejki, dlatego już po kilku minutach miałem przyjemność podejścia do obsługi. Placówka należy do tych mniejszych (nie najmniejszych, gdzie nie można nic załatwić), znajdują się tam jedynie 3 krzesła oraz nieduży obszar, w którym można stać czekając na obsłużenie. Moje oczekiwania były nieskomplikowane, chciałem założyć kartę Vista oraz uzyskać informacje o tym, jakie płatności się z tym wiążą. Pani od razu rozwiała moje wątpliwości, okazało się, że płaci się tylko za samo wydanie karty, później opłat nie ma (co jest zgodne z regulaminem). Zostałem prawidłowo poinformowany. Niestety, pani nie była zorientowana, jak może założyć mi tę kartę. Poprosiła grzecznie o poczekanie, aż koleżanka, która zna się na tym, pomoże jej. Wynikła tutaj śmieszna sytuacja, bo pani dała mi kartę wraz z dokumentacją do niej i poprosiła o poczekanie. Jak się później okazało karty nie wolno mi było dać do rąk, dopóki nie zostaną dopełnione formalności. Po około 7 minutach moglem ponownie podejść do "stolika" i już w krótkim czasie udało się wyrobić kartę. Nowy rachunek był widoczny w internecie praktycznie od razu po moim powrocie do domu .