Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Placówka jaką wybrałam posiada zupełnie otwartą aranżację wnętrza, przypominającą bardziej salę kawiarnianą niż bank. Nie daje ona żadnej fizycznej ani akustycznej izolacji pracownika banku oraz obsługiwanego przez niego klienta od reszty klientów, oczekujących w kolejce. Klient siedzi bezpośrednio obok pracownika i może bez problemu sprawdzać, co ten wprowadza na ekranie komputera. Dzięki kompletnemu brakowi oddzielenia klientów oczekujących w kolejce od stanowisk obsługi można wysłuchać dokładnie wszystkich problemów, z jakimi przychodzą do operatora ludzie spłacający kredyty, usłyszeć ile gotówki pobierali z konta oraz inne informacje, które powinny pozostać wyłącznie pomiędzy operatorem a obsługiwanym. Co więcej, ustawienie ekranów komputerów oraz biurek pozwalało na obserwacje przez klientów wszystkiego, co robi operator, a także obejrzenie całej konstrukcji wewnętrznej strony bankomatu (stojącego wprost w pomieszczeniu, w którym są obsługiwani klienci (i nie będącego zdecydowanie jego ozdobą).