Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Z racji nagminnych kolejek w oddziale banku (co również wpłynęło na złą ocenę) postanowiłem miesiąc temu uaktywnić internetową obsługę konta bankowego. Udałem się do wyznaczonego do tego celu pomieszczenia w oddziale banku, niestety, te same panie zajmowały się takimi sprawami jak moja ale także udzielaniem kredytów, gdzie procedury są znacznie dłuższe i bardziej skomplikowane. No więc czekałem w kolejce około 0,5 godziny na swoją kolejkę a gdy już doszedłem do okienka pani poprosiła, żebym chwilkę zaczekał i tak kolejne 0,5 godziny przewracała jakieś papiery. Może to i ważne było ale na dwie pracownice tylko jedna zajmowała się obsługą klientów, których za mną zebrało się około 6 osób i wszyscy czekali, aż pani skończy segregować jakieś dokumenty. W końcu pani zaprosiła mnie do stanowiska i tu należą się jedyne słowa pochwały: szybko, jasno i zrozumiale objaśniła procedurę pierwszego logowania i weryfikacji danych w serwisie internetowym banku i wręczyła mi kartę z hasłami jednorazowymi. Ale to jedyne plusy dla tej firmy bo za dostęp za pośrednictwem internetu każe sobie płacić 2 PLN miesięcznie, gdzie konkurencja nic nie chce bo zna dokładnie wyniki badań wskazujące, że usługi za pośrednictwem internetu to najtańszy sposób świadczenia takich usług (w PKO BP chyba to wciąż luksu).