Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dniu dzisiejszym udałem się z wizytą do oddziału banku, celem dokonania operacji pieniężnej w kasie banku. Przed wejściem do oddziału, a było to około godz. 8 rano, stała już długa kolejka oczekujących. Kolejka po otwarciu oddziału ciągle rosła ponieważ tempo obsługi było bardzo wolne. Pracownicy kas w ogóle nie zwracali uwagi na klientów, nie starali się inicjować rozmowy, nie witali klientów, nie nawiązywali nawet kontaktu wzrokowego. Pracownica kasy, u której dokonywałem operacji, nie starała się zainteresować klienta ofertą banku. Pomimo moich pytań o ofertę kredytową, nie otrzymałem na nie żadnej odpowiedzi. Pracownica kasy nie starała się nawet pokierować mnie do osoby, która mogłaby udzielić informacji na zadawane pytania. Po odejściu od kasy udałem się na stanowisko obsługi klienta, aby tam zapytać o ofertę kredytową. Pracownica udzieliła kliku odpowiedzi, nie starała się jednak nawiązać dłuższej rozmowy sprzedażowej ani utrzymać kontaktu telefonicznego celem dalszej sprzedaży. Na uwagę zasługuje też bardzo słaba organizacja pracy zespołu kasjersko-dysponenckiego oraz brak zainteresowania kierownictwa oddziału sytuacją na sali obsługi klienta. Przyznana ocena -5 wynika z ogólnej złej i nieprzyjaznej dla klientów sytuacji w oddziale banku. Praca oddziału zorganizowana jest źle, pracownicy nie potrafią zachować podstawowych wymogów obsługi klienta.