Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hi Mountain
Treść opinii: Sklep ten odwiedziłem w celu zakupienia kurtki jesiennej. Po wejściu niemal natychmiast zostałem zapytany przez obsługę, co jest mi potrzebne. Po przekazaniu informacji, pracownik wskazał mi kilka kurtek i poprosił o wybranie tej, która mi najbardziej odpowiada. Po wybraniu przeze mnie modelu podał mi odpowiedni rozmiar i dał czas na przymierzenie. Gdy stwierdziłem, że wszystko jest ok i chcę ją kupić, sprzedawca poprosił mnie do kasy. Za zakup zapłaciłem kartą. Kwota odpowiadała tej z metki, lecz coś mnie tknęło, aby zapytać, czy sklep nie proponuje jakichś zniżek, np. dla studentów. Niestety, moje pytanie padło już po zapłaceniu, a jako, że zniżka była w wysokości 10% za okazaniem legitymacji studenckiej, sprzedawca bez problemu wypłacił mi różnicę w cenie. Przy wyjściu ze sklepu odezwała się "bramka", jak się potem okazało, sprzedawca nie zauważył drugiego klipsa zabezpieczającego. Po tym opuściłem sklep już bez żadnych komplikacji.