Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Przy wejściu, na moje "dzień dobry" nie usłyszałam odpowiedzi, nawet przywitania skinieniem głowy zabrakło. Bank sprawia wrażenie starego, który wymaga remontu i zmiany wizualizacji. Jest szary i zimny. Kolor mebli także szary, nie sprawia przyjaznego wrażenia. Krzesła są już podniszczone i o różnych kolorach jakby ktoś je wyciągnął z magazynu staroci. Panie w większości pracują jakby w zwolnionym tempie. Tylko panie w młodszym wieku mają jeszcze energię do pracy. Pracownica mnie obsługująca była jednak kompetentna, szybko i jasno wytłumaczyła mi zasady przydzielania kredytów. Należała jednak do tych pań z młodszym stażem. Siedząc przy biurku słyszałam rozmowy innych pracowników, wiedziałam po co przyszli inni klienci, brakowało prywatności.