Opinia użytkownika: Magdalena_40
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Jestem na etapie porównywania ofert bankowych, chcę założyć konto oszczędnościowe i staram się wybrać najkorzystniejszy produkt bankowy. W swej podróży trafiłam do Getin Banku. Chciałam dowiedzieć się kilku podstawowych rzeczy, więc zaczęłam wypytywać o wysokość oprocentowania, o to czy jest ono stałe czy zmienne, czy trzeba mieć w tym banku także ROR, czy konto obciążone jest dodatkowymi kosztami, czy jest pobierana opłata za wypłaty z tego konta itd. Ku swojemu zdziwieniu otrzymywałam wymijające odpowiedzi, wręcz zdawkowe i w ciągu minuty pewna pani odrzekła, że nie dysponują większa wiedzą na ten temat, jedynie tyle, co na ulotce z Piotrem Fronczewskim. Ulotką oczywiście zostałam obdarowana, ale naprawdę niczym więcej - zabrakło nawet serdecznego "do widzenia", czy też "polecamy się na przyszłość".