Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Kontakt polegał na zrobieniu wcześniej zaplanowanych zakupów. Sklep jest samoobsługowy, pracowników spotyka się przy kasie lub podczas wykładania towaru na hali sprzedaży. Kasjerzy starają się być mili, chociaż ilość pracy (kasjerzy wymieniają się z pozostałymi pracownikami zadaniami, tak więc w jednej chwili pracują przy kasie, a za kilka minut mogą wykładać towar lub wykonywać inne prace), jaką wspólnie załoga musi wykonywać momentami przekracza ich możliwości. Szczególnie jest to widoczne przy dużym nagromadzeniu klientów. Na kasie pracuje standardowo jeden pracownik, w chwilach natłoku wzywana jest kolejna osoba (w sklepie znajdują się 4 stanowiska kasowe). Automatycznie cierpi na tym jakość rozłożenia towaru na hali sprzedaży, co objawia się pustymi miejscami na półkach. Ocenę swoją uzasadniam tym, że załoga pomimo chęci, nie jest w stanie wykonywać na bieżąco wszystkich swoich zadań (skarżą się na to sami zagadnięci pracownicy).