Opinia użytkownika: Bartosz_31
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Wizytę w oddziale złożyłem w celu zamknięcia rachunku, który założyłem kilka lat temu i w chwili obecnej już z niego nie korzystam. Nie chcę, żeby naliczyły mi się kolejne opłaty, dlatego byłem zdecydowany na zamknięcie zupełne rachunku. Po wejściu do placówki, ze strony konsultantów /doradców nie było żadnego zainteresowania. Podszedłem do jednego z nich mówiąc, że chcę zamknąć rachunek, poproszono mnie o nr pesel, doradca stwierdził, że rachunek faktycznie nie jest używany, nawet karta bankomatowa nie była uaktywniona. Zostałem poproszony wtedy o zwrot karty, której jednak nie posiadałem przy sobie, wtedy w mało przyjemny sposób zostałem poproszony, żebym zgłosił się jak będę miał kartę, nawet nie spytano się czy mam tę kartę, czy jej nie zgubiłem.