Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Poszłam do banku, by zrobić przelew w euro do Niemiec, podeszłam do kasy, okazało się, że system "padł" i trzeba poczekać . Pod oknem siedział starszy pan, który również na to czekał. Powiedział mi, że czeka już godzinę i dużo osób już wyszło z banku, nie czekając na naprawę. Mnie bardzo zależało na tym przelewie, więc również czekałam. W końcu system zaczął działać. Znalazłam się przy kasie, pani była bardzo miła, przywitała mnie, powiedziałam o co chodzi. Zaczął się problem. 700 euro brakło do całości przelewu. Okazało się, że bank ma je dalej niezaksięgowane, pomimo iż wpłaciłam je 17 września. Poczułam się jakby ktoś ukradł mi pieniądze. Przelew nie doszedł do skutku, pani obiecała, że jutro do mnie zadzwoni, jeśli pieniądze będą już zaksięgowane. Znając jednak już dobrze ten oddział wiem z góry, że owa pani nie zadzwoni i będę musiała ja zadzwonić do banku. Po sfinalizowaniu tego przelewu mam zamiar zamknąć tam konto, gdyż jestem tak niezadowolona z ich tzw. usług, że nie chcę dłużej z nich korzystać. Ogólnie pani kasjerka była miła i nie mam zastrzeżeń do obsługi.