Opinia użytkownika: Wojciech_65
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Celem mojej wizyty u operatora było sprawdzenie możliwości przeniesienia numeru telefonu stacjonarnego oraz podłączenia łącza internetowego. Pani, z którą miałem okazję rozmawiać poinformowała mnie, że nie ma możliwości sprawdzenia "od ręki" czy pod wskazanym adresem TP S.A. zamontuje łącze telefoniczne i internetowe, po czym wręczyła mi stosowny wniosek i poinformowała, że odpowiedź otrzymam do miesiąca czasu. Na pytanie, czy może mi sprawdzić możliwość założenia nowego numeru z bazy numerów TP S.A. jej odpowiedź była analogiczna do wcześniejszej. Kolejnym moim pytaniem było, czy istnieje możliwość wyboru numeru z puli dostępnych numerów - dodam, że jestem osobą przywiązującą dużą wagę do liczb. Odpowiedź była taka, że mogę się zwrócić do TP S.A. pisemnie o przyznanie "łatwego numeru". Niestety, pani nie potrafiła wytłumaczyć mi co mam przez to rozumieć.