Opinia użytkownika: Magdalena_124
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Bank AIG, trzy stanowiska do obsługi klienta (tylko jedno czynne), gdy wchodziłam do placówki pracownik wyszedł na zewnątrz banku po jedzenie - raczej zabronione jest wychodzenie z w czasie pracy. Osoba nie na głównej linii do obsługi klienta, tak z boku, za wydzielonym miejscem, może kierownik, kobieta pisząca SMS-y nie wykonująca pracy, mimo że widzi, że ustawiła się znaczna kolejka do obsługi klienta. Nie reaguje, nie ma w banku osoby odpowiedzialnej za rozładowywanie kolejki. Za długo się czeka do konsultanta, w moim przypadku ok.15 minut. Konsultant sam pozostawiony na sali i do tego praktykant, spisał moje dane. Pytałam o kredyt 4000,00zł. Nie zapytał się na jaki cel, pytał się tylko czy nie mam kredytów do spłacenia, zrobił symulację, ale nie otrzymałam wydruku, dał mi tylko malutką karteczkę z kwotą, którą będę płaciła co miesiąc. Nie wypełnił wniosku chociaż powinien, kazał przynieść zaświadczenie o dochodach, bo nie jestem klientem banku. Mężczyzna, wiek ok 25 lat, mający wszystkie wymagane identyfikatory na smyczy, miał zegarek na ręce, który bardzo wpadał w oczy, biżuteria męska , nie na miejscu, nie w pracy. Za ekstrawagancki. Bank mający wszystkie wymagane plakaty, ulotki. Brudny kosz na śmieci. Brudna podłoga - wykładzina przy wejściu do banku. Przed budynkiem chodziła kobieta ubrana w kamizelkę banku, rozdawała ulotki, wręczała do ręki.