Opinia użytkownika: Malwina_11
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W Banku Millenium jestem już od dobrych kilku lat, często tam zaglądam ze względu na fakt, że posiadam tam dwa konta. Obsługa banku jest dość ponura, choć przyznaję, że od czasu kiedy pracownicy rozpoznają mnie są nieco bardziej uśmiechnięci. Pracuje tam jeden mężczyzna i trzy kobiety - dwie panie w kasie. Jeśli w okresie wakacji jest więcej petentów kolejka piętrzy się, a szczególnie jedna z pań w kasie nie widzi potrzeby przyspieszenia tempa swej pracy. Jedna z tych kasjerek jest dość oporna w swej pracy, często nie umie wykonać podstawowych zadań co pokrywa sarkastycznym spojrzeniem i udaje, że to klient popełnił błąd. Ochrona bez zastrzeżeń jeśli chodzi o chęć niesienia pomocy (np. przytrzymanie drzwi dla matki z dzieckiem w wózku). Ogólna ocena dobra.