Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: W dniu wczorajszym wybrałem się na zakup butów. Udałem się do sklepu CCC. Znalazłem buty, które mi się spodobały, ale potrzebowałem znaleźć odpowiedni rozmiar itp. Niestety, dookoła mnie nie było nikogo chętnego do pomocy. Orientuję się, że sklep jest dosyć duży, więc musi minąć około 5 - 10 minut, zanim ktoś się zainteresuje klientem. Ale w ciągu tego czasu przechodziły obok mnie dwie panie, widziały moje zakłopotanie, niestety nie otrzymałem od nich żadnej pomocy. W końcu "złapałem" jedną z przechodzących pań. Poprosiłem o pomoc, bo nie ma szans, żeby w tak dużym sklepie ktoś sam zaproponował swą pomoc, przywitał się, czy chociażby nawiązał kontakt wzrokowy. Zapytałem się pani, czy otrzymam jeszcze interesujący mnie rozmiar, chodziło mi o rozmiar 41, ten który przymierzałem był już rozbity, służył do przymierzania. Pani spojrzała tylko po pudełkach, powiedziała, że jest to ostatnia para. Ponieważ buty które oglądałem, znajdowały się obok magazynku, pani oddała mi but i bez słowa schowała się do magazynku. Nie zaproponowała mi przymierzenia żadnego innego buta, pomimo że obok były również takie same buty, tylko że brązowe. Wziąłem do ręki pudełko z butami i udałem się do kasy. Ustawiłem się w kolejce. Kiedy nadeszła moja kolej, poprosiłem o sprawdzenie w innych sklepach dostępność tego obuwia, ponieważ to jest dosyć luźne, jak na moją stopę. Pani powiedziała, że w takim razie będę musiał poczekać, bo musi zalogować się do innym systemie i obsłużyła Panią za mną. Na całe szczęście za tą panią nikogo już nie było i kasjerka mogła sprawdzić dostępność butów w innych placówkach. Po naprawdę krótkiej chwili dowiedziałem się, że buty w rozmiarze 40, 41 CCC otrzymuje po jednej parze na sklep, i że w innych sklepach sytuacja wygląda tak samo, wszędzie są te buty po jednej parze. Ponieważ cena była atrakcyjna, zdecydowałem się na zakup. Pani podała mi kwotę do zapłaty. Sam musiałem się dowiedzieć o warunki zwrotów oraz gwarancję. Pani udzieliła mi odpowiedzi na te pytania dopiero po moim pytaniu. Na sam koniec pani nie podziękowała za wizytę oraz nie zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu. Nie zaproponowała mi żadnych kosmetyków do pielęgnacji oraz konserwacji butów.