Opinia użytkownika: Piotr_145
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Udałem się do banku w celu przeniesienia kredytu hipotecznego. Po wejściu okazało się, że pracownik był zajęty obsługą innego klienta. Rozglądałem się przez ok. 30 sekund aby ustalić gdzie jest obsługa kredytów hipotecznych. Gdy to zauważyła pani w informacji zapytała mnie, w czym może pomóc a następnie poinformowała mnie miłym głosem gdzie mogę usiąść oraz zapytała doradcę, czy długo będę musiał czekać. Czekałem 10 minut. Doradca od razu po skończeniu rozmowy z klientem zaprosił mnie do siebie. Przedstawił mi ofertę, profesjonalnie wypytał o szczegóły i sporządził wydruk komputerowy spłaty rat. Wszystkie warunki kredytu wypisał mi na drugiej stronie wydruku. Okazało się, że kredyt na uproszczonych zasadach mogę wziąć dopiero w listopadzie. Doradca wręczył mi swoją wizytówkę i zaprosił mnie w listopadzie na rozmowę. Cała rozmowa trwała 10 minut. W banku było czysto. Miły wystrój wnętrza uprzyjemniał oczekiwanie.