Opinia użytkownika: Weronika_1
Dotycząca firmy: Sunset Suits
Treść opinii: Wraz z narzeczonym wybieraliśmy garnitur. Zaraz po wejściu zainteresował się nami pracownik i zapytał, czy potrzebujemy pomocy. Oczywiście potrzebowaliśmy. Najpierw zapytał na jaką okazję potrzebujemy garnitur, jaki kolor nas interesuje, czy ma być gładki czy inny. Kiedy określiliśmy co nas interesuje zapytał o rozmiar, oczywiście nie wiedzieliśmy więc pracownik chętnie zmierzył mojego chłopaka i uzyskał rozmiar. Pokazał nam kilka nowych modnych garniturów, które były w tym rozmiarze i wybraliśmy dwa, które nam się spodobały. Podczas przymiarki pracownik stał z nami i pomagał, mówił że ten jest za długi, ten źle leży, a w tym to trzeba by zwęzić trochę na plecach, i że będzie dobry. Pokazał nam to przypinając szpilki i demonstrując jak to będzie wyglądało. Zauważył też, że spodnie trochę są za szerokie, dosłownie na 1 cm, na co my nawet nie zwróciliśmy uwagi. Zaznaczył szpilką i wytłumaczył, że jeśli nie będą dopasowane to będą się brzydko marszczyły pod paskiem. Kiedy już się zdecydowaliśmy ważny dla nas był czas: był wtorek a w sobotę było wesele. Pytanie brzmiało: czy zdążą to poprawić. Oczywiście pan umówił nas na czwartek. Przy drugiej wizycie przymierzył garnitur i pasował idealnie. Tym razem inna ekspedientka nas obsługiwała. Pomogła nam dobrać koszule, krawat i spinki. Mówiła nam co będzie pasowało a co nie. Tym sposobem wybraliśmy wszystko i mieliśmy to na czas. Za każdym razem czuliśmy się jak najważniejsze osoby w sklepie. Jedynym problemem był brak uśmiechu przy drugiej wizycie. Odnieśliśmy wrażenie, że ekspedientka nie miała ochoty na obsługiwanie nas.