Opinia użytkownika: Daniel_11
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Do Polbanku udałem się w celu założenia konta. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Ładnie urządzony i nowoczesny lokal. W środku tylko 2 klientów. Usiadłem na fotelu oczekując na swoją kolej. I tu kończą się pozytywne wrażenia z tej wizyty. Obsługa była wyjątkowo rozkojarzona, niekompetentna i nieprofesjonalna. Pani z kasy przez całą placówkę pytała o różne rzeczy, wołając do pani przy komputerze. Pani ta zostawiała klienta, z którym rozmawiała i szła tłumaczyć coś koleżance. Myślałem, że brak kolejki spowoduje, że szybko zostanę obsłużony. Niestety, obsługa działała tak mozolnie, że dopiero po 30 minutach mogłem przystąpić do zakładania rachunku. Pani, która podpisywała ze mną umowę była miła i rzetelnie odpowiadała na wszystkie moje pytania. Próbowała namawiać mnie na dodatkowe usługi banku, ale odmówiłem. Nie przekonywała mnie na siłę i zmieniła temat. Założenie konta (pomimo braku kolejki) zajęło mi 75 minut!