Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Zwróciłam się do placówki banku, odnośnie internetowego konta. Zmieniając swoją taryfę przez internet myślałam, iż będę płaciła mniejsze opłaty manipulacyjne, okazało się jednak, iż pobierana jest opłata za wyciągi z konta, które do mnie do domu nie przychodziły. Udałam się do banku w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Podeszłam do pana, który akurat nie miał interesantów, ale niestety, odesłał mnie do kolejki. Kiedy pani zajęła się już moją sprawą stwierdziła, że jest to standardowa procedura doliczenia opłat manipulacyjnych przy zmianie taryfy przez internet, pani ponadto nie potrafiła wyjaśnić, dlaczego rzekome wyciągi z banku nie przychodzą do mnie do domu, a opłata manipulacyjna za te wyciągi była pobierana. Z mojej obserwacji wynika, że zostałam okłamana przez tą panią, ponieważ mój chłopak zmieniał taryfę przez internet w tym samym czasie. Jemu wyżej wymienionej opłaty manipulacyjnej nie doliczono. Po złożeniu przeze mnie wniosku o niewysyłanie wyciągów z konta (których i tak nie dostawałam) pani poinformowała mnie, że tej opłaty już nie będzie. Kolejną wizytę odbyłam po miesiącu ponieważ wspomniana opłata znów została potrącona z mojego konta. Dopiero wówczas zostałam poinformowana, iż od momentu złożenia wniosku do momentu wyłączenia usługi musi upłynąć 30 dni (opłatę doliczono w dniu 27 lutego).