Opinia użytkownika: Wioleta_2
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W ostatnim czasie miałam okazje kilkakrotnie dzwonic do Orange , ponieważ byłam odpowiedzialna za przedłużenie umowy na kilka telefonów , a byliśmy w Orange od 6lat.Chciałam wynegocjowac odpowiednie warunki nowej umowy ale spotkałam sie z niekompetencja osób obsługująch infolinie , do tego stopnia , że gdy rozmawiałam z jedną konultantką ustalając szczegóły umowy , po ponownym skontaktowaniu się z tym samym konsultantem w celu przesłania dokumentów Pani unieważniała terśc naszej rozmowy zmieniała warunki umowy na gorsze i nie była w stanie sensownie wyjaśnic dlaczego je zmienia.Po rozmowach które przeprowadziłam również osobiście w salonie firmowym Orange dowiedziałam sie tylko że w Orange inne są warunki umowy zawieranej przez infolinie inne przez punkt a jeszcze inne przez internet i żadne nie pokrywały się ze sobą. Uważam że orange nie dba o stałych klientów , nie proponuje lepszych rozwiązań , nie mówiąc o tym że nikt nie zechciał sie skontaktowac ze mną w sprawie przedłużenia umów, wobec czego zmieniliśmy operatora.