Opinia użytkownika: Wioleta_2
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W ostatnim czasie miałam okazje kilkakrotnie dzwonić do Orange, ponieważ byłam odpowiedzialna za przedłużenie umowy na kilka telefonów, a byliśmy w Orange od 6 lat. Chciałam wynegocjować odpowiednie warunki nowej umowy, ale spotkałam się z niekompetencją osób obsługujących infolinię: gdy rozmawiałam z jedną konsultantką, ustalając szczegóły umowy, po ponownym skontaktowaniu się w celu przesłania dokumentów, pani unieważniała treść naszej rozmowy, zmieniała warunki umowy na gorsze i nie była w stanie sensownie wyjaśnić, dlaczego je zmienia. Po rozmowach, które przeprowadziłam osobiście w salonie firmowym Orange dowiedziałam się tylko, że w Orange inne są warunki umowy zawieranej przez infolinie a inne przez punkt, jeszcze inne przez internet i żadne nie pokrywały się ze sobą. Uważam, że Orange nie dba o stałych klientów, nie proponuje lepszych rozwiązań, nie mówiąc o tym, że nikt nie zechciał się skontaktować ze mną w sprawie przedłużenia umów, wobec czego zmieniliśmy operatora.