Opinia użytkownika: Paweł_112
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W ostatnim tygodniu chciałem skorzystać z rewelacyjnego kredytu, który zaproponował mi mój bank. Jedynym wymogiem, jaki trzeba było spełnić to wszystkie formalności załatwić, kontaktując się telefonicznie z doradcą banku. W tym momencie zaczęły pojawiać się problemy: przy pierwszej rozmowie okazało się, że kredytu nie załatwię w piątek po 18.00 - bez podania przyczyny... Zadzwoniłem następnego dnia (sobota), po wysłuchaniu automatycznej sekretarki i zmarnowaniu 3 minut dowiedziałem się, że kredyt załatwię jednie od PN-PT. Dzisiaj o g.19:35 dochodzi do rozmowy i znowu nic, doradca banku odprawił mnie z kwitkiem - po godzinie 18:00 "przechodzi transmisja danych" i nie ma możliwość uruchomienia kredytu. Wnioski: miła obsługa, ale w ogóle nie znająca się na procedurach i przepisach banku, oraz długi czas oczekiwania na połączenie się z doradcą.