Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citroen
Treść opinii: Dział sprzedaży samochodów: Obsługa radzi sobie z prezentacją nowych samochodów (głównie dane katalogowe), natomiast problem pojawia się w momencie gdy pytamy o auta używane, które są sprzedawane przy salonie. Sprzedażą jednych i drugich zajmuje się się ta sama osoba. Informacje jakie uzyskałem na temat kilku egzemplarzy aut używanych, były zdecydowanie niewystarczające. Sprzedawca, a to nie pamiętał jakie dokładnie naprawy były wykonane tłumacząc się, że to było dawno, że dużo aut sprzedają i nie pamięta... Innych samochodów znów nie polecał i nie chciał pokazać, a przecież wszystkie były na sprzedaż. Dział sprzedaży części zamiennych: Kompetentny personel, szybka obsługa, czas na zamówione części niebędące na stanie sklepu - 24h (dzień roboczy). Serwis: Zamieszanie i bałagan. Pracownicy warsztatu w brudnych kombinezonach często przebywają na terenie salonu sprzedaży. Dla klientów oczekujących na serwisowany samochód przygotowany jest stolik z kawą i herbatą, jednak już jego estetyka i czystość naczyń pozostawiają sporo do życzenie.