Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apteka Rynek
Treść opinii: Gdy weszłam do apteki, jedna z pań farmaceutek była zajęta obsługiwaniem klienta, natomiast druga inną czynnością, której zaniechała po moim wejściu i szybko podeszła, by mnie obsłużyć. Zwróciłam się do niej z dość skomplikowaną sprawą, ponieważ chciałam się dowiedzieć o dostępność i ewentualną cenę immunoglobuliny anty hbs dla noworodka. Rozczarowała mnie niewiedza pani farmaceutki na ten temat, ponieważ nie wiedziała nawet, co to jest za lek i musiałam jej przeliterować nazwę, by mogła jej wyszukać w komputerze. Gdy okazało się, że nie posiadają na stanie tego leku, zadzwoniła do koleżanki, która to poinformowała ją, że tego leku nie ma w hurtowni, która zaopatruje tę aptekę. Pani farmaceutka po skończeniu rozmowy telefonicznej zwyczajnie rozłożyła ręce i odniosłam wrażenie, że już w żaden inny sposób zwyczajnie nie chce się jej mi pomóc. Spróbowałam jeszcze spytać o inne hurtownie, ale wyglądało na to, że obsługująca mnie pani woli zdecydowanie łatwiejsze zadania. Jestem rozczarowana, ponieważ uważam, że w takim miejscu, jak apteka, pracownicy są po to, aby w jakiś sposób pomóc ludziom. Ja tej pomocy nie otrzymałam i nie dostałam informacji, jak inaczej mogłabym rozwiązać mój problem.