Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: W dniu 17.09.2008 udalam sie do sklepu Ryłko w Krakowie w zwiazku z reklamacją obuwia. Panie z obslugi szybko zareagowaly na moja obecnosc w sklepie. jednym zpierwszych moich pytan bylo: jak dluga jest gwarancja na obuwie tej marki. Pani w sympatyczny sposob odpowiedziala, ze 2 lata. Wowczas poinformowalam, ze wlasnie mam obuwie, ktore kupilam w ubieglym roku, ale niestety popsulo sie. Wowczas Pani zaprosila mnie do kontuaru z kasa, gdzie obejrzala obuwie, sprawdzila paragon i uprzejmie wyjasnila mi, ze obuwie oddawan do reklamacji powinno byc czyste (moje miala lekko przybrudzone podeszwy). Wyjasnila mi gdzie znajduje sie toaleta i ze tam moge to obuwie doczyscic. Po powrocie z czystym juz obuwiem, moja obsluga zajela sie inna osoba, jednak wiedziala, ze przyszlam z rekalmacja. W mojej obecnosci wypelnila druk reklamacji, obejrzala rozniez obuwie, dkladnie wypytala o wszystkie wady. Nastepeni wypelniajac dokument poinformowala mnie, ze maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 3 tygodnie oraz ze pierwszym zadaniem z jakim moge wystapic to usuniecie wady poprzez naprawe. Nastepnie zostalam poproszona o numer telefonu, gdzy w momencie kiedy buty wroca z reklamacji zostane poinformowana o tym telefonicznie. W tym samym czasie kiedy ja skladalam reklamacje, w sklepie byly takze inne klientki, ktore zwracaly sie po informacje do Pan obslugujacych. Panie z obslugi bardzo grzecznie i uprzejmie zwracaly sie do klientek, informujac je o numeracji, o dostepnej numeracji w ramach danego modelu buta lub proponujac inny model w danym rozmiarze. Uzasadnienie: Pomimo znacznego ruchu w sklepie, obsluga byla mila i uprzejma, kazda klientka byla obslugiwana z uwaga i bez zbytniego pospiechu. Na uwage zasluguje fakt, ze Panie w odpowiednim momencie reagowaly na klienta (tzn klient nie byl "napadany" ani nie czekal zbyt dlugo).