Opinia użytkownika: Rafał_83
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Zainteresowany byłem założeniem lokaty na okres 3 miesięcy. Z tego względu, iż bank ING nie opisał nowego produktu w internecie udałem się do placówki w celu uzyskania informacji dotyczących możliwości przeprowadzenia transakcji przez internet oraz opłat z nią związanych - wcześniej nie byłem klientem banku. W banku znajdowały się 2 osoby - do pierwszej (obsługa klientów indywidualnych) była kolejka 6 osobowa, do 2 osoby nie czekał nikt (obsługa firm). Podszedłem i spytałem czy również u niej mogę uzyskać informacje na temat produktu, mimo że jestem klientem indywidualnym - pracownik chętnie udzielił mi informacji na temat produktu, którym byłem zainteresowany, ale również oferował mi produkty, które mnie nie interesowały i próbował mnie do nich przekonać co mi się nie spodobało z tego względu, iż specjalnie przyszedłem dowiedzieć się o lokacie 3 miesięcznej, bo tylko na taki czas mam wolne środki a produkty na rok, czy dłuższe programy lokat strukturyzowanych (np 4letnie) nie interesowały mnie. Niemniej jednak rozmowa wróciła na dobry tor, dowiedziałem się szczegółowo o produkcie, jak również o konieczności założenia konta w banku - bezpłatnym. Pracownik był zainteresowany rozmową, próbował mi pomoc, słuchał co do niego mówię. Na koniec przekazał mi ulotki dotyczące produktu jak również konta i zachęcił mnie do skorzystania z oferty.