Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: W godzinach popołudniowych podjechałam na stację w celu uzupełnienia paliwa - dojazd na stację utrudniony ze względu na remont jednej nitki jezdni oraz bardzo słabo oznaczony zjazd na stację. Ustawiliśmy się w kolejce do dystrybutora i za chwilkę można było tankować. Kierowca zajął się tankowaniem a ja udałam się do kasy zapłacić za paliwo. Z dwóch czynnych kas obsługą zajmowała się tylko jedna. Po dojściu do kasy okazało się ,że paliwo nie zostało zatankowane bo dystrybutor jest zablokowany ! Kierowca czekał na odblokowanie przy dystrybutorze i nikt nie powiadomił go o blokadzie, w konsekwencji musiał przejechać do kolejki do innego dystrybutora. Na sugestię, że w takich wypadkach powinno się wyłączyć zablokowany dystrybutor z użytku - np. tabliczką informacyjną - pan zajmujący się obsługą kasy podniesionym głosem oznajmił, że nie ma na to czasu. W takim przypadku należą się klientowi przeprosiny za zaistniałą sytuację a nie niegrzeczne zbywanie klienta. Gdy odjeżdżałam ze stacji dystrybutor był nadal zablokowany. Ocena - mierna. Raczej nie będę tam tankować paliwa.