Opinia użytkownika: Eliza_3
Dotycząca firmy: Jean Louis David
Treść opinii: Po wejściu do salonu musiałam czekać kilka minut aż ktoś podejdzie i zainteresuje się w jakiej sprawie przyszłam. Nie było nikogo na recepcji. Po jakimś czasie jedna z fryzjerek zapytała mnie o cel wizyty. Zapisałam się na 18.10 na różne zabiegi fryzjerskie. Wróciłam o umówionej godzinie i musiałam czekać jeszcze 15 minut, aby mnie obsłużono. Gdy usiadłam na fotelu fryzjerka zaproponowała mi kawę, herbatę i wręczyła magazyny do czytania. Z usługi fryzjerskiej byłam zadowolona. Na wstępie ustaliłyśmy wszystkie szczegóły. Mycie włosów, maska, farbowanie, strzyżenie i modelowanie trwało niecałe 2 godziny. Ale w salonie panował chaos, nadal nie było nikogo na recepcji, fryzjerzy nie mogli odnaleźć kluczy do szafki z maskami do włosów. Salon był czysty i na bieżąco sprzątany.