Opinia użytkownika: Aleksandra_18
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Zirytowana obsługa banku, postanowiłam zamknąć swoje konto w tym banku. Udałam się na dól(mieszkam nad bankiem). Po odczekaniu grzecznie w kolejce..47minut. Podeszłam do okienka i powiedziałam prosto z mostu, iż che zamknąć konto. Pani była zdziwiona. Wypytywała "czemu?" i czy "na pewno?"a także przekonywała "żebym przemyślała decyzję". Uparcie twierdziłam, iż chcę zamknąć konto. Pani powiedziała, żebym spokojnie przemyślała jeszcze z tydzień. Opowiedziałam jej o moim problemie z brakiem karty i poprosiłam o wypłacenie pieniędzy z konta.Owa Pani poprosiła mnie o kartę. Myślałam, że zaraz padnę tam ze śmiechu lub się popłaczę. Okazało się, że 2 moje ostatnie karty leżały w banku spokojnie. Byłam wściekła. Gdy byłam tu ostatnio ta sama Pani twierdziła, że ona nie wie, gdzie karty się podziewają. Przychodziłam kilka razy w ciągu 2 lat.i nic! Pani spokojnie dała mi kartę i powiedziała iż teraz mogę z niej korzystać. Wypłaciłam całą kasę przy KASIE i wyszłam stamtąd.