Opinia użytkownika: Piotr_33
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W chwili mojego przyjazdu na stacji znajdowały się 4 samochody. Stanowisko do którego podjechałem było zajęte. Zauważyłem, że na stacji panuje samoobsługa tj. klient sam nalewa sobie paliwa. Na dworze wystawione, płyny do spryskiwaczy, teren stacji czysty, dystrybutory i pistolety czyste. W momencie, gdy miałem nalewać sobie paliwa podszedł do mnie pracownik i zaproponował pomoc. Stwierdził, że dokonałem dobrego wyboru prosząc o nalanie benzyny typu VERVA. On też bowiem jej używa i na dodatek poleca wszystkim klientom. Pracownik ubrany w strój Orlenu (kombinezon, czapeczka, identyfikator). Ubiór czysty i schludny. Uwadze pracownika nie uszedł mój samochód. Wywiązała się między nami bardzo przyjacielska rozmowa , gdyż pracownik miał identyczny model jak i rocznik samochodu. Grzecznościowo pracownik poprosił mnie o otwarcie maski samochodu co też uczyniłem. Po wejściu do sklepu znajdującego się na stacji zapłaciłem za paliwo. Brak innych klientów. Bardzo miła kasjerka , dodatkowo odpowiedni ubiór, identyfikator.. Zapytała o kartę VITAY (czy zbieram punkty), zaproponowała będący w sprzedaży napój energetyzujący oraz wyjaśniła zasady promocji dla osób tankujących paliwo VERVA. Zostałem również zaopatrzony w ulotkę dotyczącą promocji. Obsługa bardzo sprawna. W momencie odjazdu na stacji znajdowały się 2 samochody.