Opinia użytkownika: Adam_6
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Uzyskałem telefonicznie informację, iż mogę odebrać przesyłkę na miejscu w DPD umówiłem się z panią, że będę przez godziną 10. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że paczka jest gdzieś na magazynie i trzeba było poczekać. Dla osób, które czekały było przygotowane jedno krzesełko (były 3 osoby). W punkcie obsługi klienta grało głośno radio Eska z przebijającym się innym radiem. W logo DPD odpadła jedna ze strzałek, a na podłodze leżały wizytówki, na roślince w rogu wisiały różne zabawki -maskotki pokryte kurzem. Pani obsługująca (ubranie nie spełniają standardów przyjętych dla pracowników punktów obsługi klienta - dużo biżuterii ,bransoletka na kostce itd.). Po 10 minutach oczekiwania okazało się że nie możemy odebrać przesyłki, ponieważ żona nie zmieniła danych u operatora tel, od którego była przesyłka, a dowód miała już na nowe nazwisko. Pani z obsługi klienta stwierdziła ze nie może nam wydać przesyłki.